دانلود آهنگ جدید
آرزو ها و خواسته های من... (درد و دل)

آرزو ها و خواسته های من... (درد و دل)

چرا کسی درک نمی کند که گاهی دوست داریم تنها باشیم؟ چرا نمی گذارند که گاهی، فقط گاهی در تنهایی خود غرق شویم؟ می گویند اگر تنها بمانیم افسرده می شویم امّا نمی دانند که اگر گاهی تنها نباشیم افسرده می شویم... شاید عدد یک زیاد نباشد و ارزش چندانی نداشته باشد اما همان یک می تواند گاهی بهترین باشد!!

*

*

*

دائما وصیت می کنم زیرا زندگی آنقدر برایم تلخ شده که احساس می کنم مرده ام...!

و از همه حلالیت می خواهم تا شاید زندگی برایم شیرین شود . از نو بسازم!!!

                                  خدا بیامرزد مرا...

*

*

*

آرزو دارم برای یک روز بمیرم ! خیلی نمی گویم، فقط یک روز. می خواهم ببینم که آیا برای کسی ارزش دارم یا نه؟می خواهم ببینم که آیا کسی هست که برایم فقط یک قطره اشک بریزد؟؟؟

*

*

*

چه کنم با سرنوشت؟

                              که با من بازی کرد ومن...

مات شدم!!!

                              دیگر بازی را ادامه نمی دهم و...

رها می کنم.

*

*

*

شکلات زندگی را خوردم اما مزه ی تلخش از دهانم نمی رود...

یک لیوان آب بدهید تا آن را بشوید!

*

*

*

کاش مشکل من هم مانند این ها کوچک بود تا حداقل می خندیدم...

                                                                                     علت گریه شان واقعا خنده دار است...

*

*

*

کاش فقط گاهی،وزنه ی زندگی درست کار می کرد...

و آن منم که همیشه پایین وزنه قرار می گیرم و دیگران را به بالا می کشم!

*

*

*

*

نوشته شده از دفتر درد ودل هایم در تاریخ 92/8/18

اگه سوالی از این بخش داشتی به من ایمیل بزن.آدرس ایمیل: bahareh2sh@iran.ir



نظرات شما عزیزان:

کانون پرورشی فکری
ساعت15:49---10 آذر 1392
بهاره جان امید داشته باش خدا همیشه با ماست
پاسخ: سلام امید دارم اما متوجه منظورتون نشدم!!!!!! به هر حال ممنون که به وبم سر زدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:4 ] [ bahareh ]
[ ]

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


birahang