دانلود آهنگ جدید
لحظه ای خنده

لحظه ای خنده

دیروز سره سفره ب مامانم میگم امروز 5 شنبس بعد از ظهر بریم امامزاده برگشته میگه الان دیگه واقن دارم ب منگول بودنت و دلیل رد شدنه هر سالت تو کنکور پی میبرم. امروز چارشنبس. هیچی دیگه ی رب من گفتم پنشنبس اون گف چارشنبس اخرش مامانم گف پاشو برو تقویمو نگا کن:| اخرش با تقویمم نتونستیم ثابت کنیم ک دیروز چن شنبه بود:)به یکی گفتن سایت های ایرانی رو تشریح کن؟گفت:تبلیغ تبلیغ تبلیغ تبلیغ تبلیغ تبلیغ تبلیغ
یه ذره هم مطالب آموزنده!!!!!!!!

 

 

دیروز داشتم میرفتم خونه دیدم برق خونمون خاموشه فکر کردم کسی خونه نیست رفتم از بالای در برم تو باهزار بد بختی رفتم بالای در تازه شلوارمم پاره شد!!
رفتم تو دنبال کلید برق میگشتم یهو برقا روشن شد خواهرم و برادرم خوندن تولد تولد تولدت مبارک.....
عاغا امدن دورم چرخیدن یکم مسخره بازی دراوردن بعد دوتایی یه کادو بهم دادن تا حالا اینقدر خوشحال نشده بودم،بعد با عجله کادورو کندم باز کردم دیدم خالیه گفتم:اینکه خالیه گفتن نه اینکه خالی نیست؟؟
پول نداشتیم هزار تا بوس برات گذاشتیم.......
هر هر هرههرهرهرهره بهم خندیدن...

 

 

****

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﻡ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﻌﺪﯼ ﻣﺼﺮ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻭ ﻣﺮﺳﯽ ﭼﯿﺴﺖ !؟
1 – قربانت
2 – ﻣﭽﮑﺮﻡ
3 – فدات شم
4 - ﺁﻗﺎ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩﯼ
5 – ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ
6 – ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ
7 – ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺯﺣﻤﺖ ﺩﺍﺩﯾﻢ
8 – ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻪ ﺩفعه ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ هستین ها !

***

ﺩﺍﺷﺘﻢ کارتون فوتبالیست ها رو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ! ﻻﻣﺼﺐ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ این بازی رو ﺑﺒﺮﯾﻢ !
بعد ﻣﯿﺰﻭﮔﯽ ﺗﻮ بین ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ها ﻣﯿﮕﻪ : ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ !

***

فانتزی های ذهن من :
وقتی تنها میشی دوستاتو از اینترنت دانلود کنی !
روزا که پشه ها خوابن بری بالا سرشون ویز ویز کنی !
موهاتو بزنی قهر کنه درنیاد !
از خودت فرار کنی گم شی !
برق بره با بزرگترش بیاد !
اشتهات کور شه ببریش مدرسه نابینایان !

***

من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه یا لوس بازی در میارن با دهنشون صدای هلیکوپتر در میارن ! آخه به قیافشون نمیخوره …

***

تاپ تاپ خمیر
شیشه پر پنیر
دست کی بالا !؟
.
.
.
.
.
مدرسان شریف !

***

عجب مریضی هایی پیدا میشه ها !
طرف تو قسمت علایق پروفایلش نوشته بود باز و بسته کردن در یخچال !

***

دیدین این فیلم ها رو که یه بچه گم میشه بعد پدر و مادرشون پیداش میکنن نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن !؟
پس چرا ما که بچه بودیم وقتی گم میشدیم بعدِ اینکه پیدامون میکردن حدود نیم ساعت مثل خر کتک میخوردیم !

 

 

 

یادتونه بچه که بودیم وسط هال وایمیستادیم و دستامونو باز

میکردیم....اینقدر دور خودمون میچرخیدیم تا مخمون

هنگ کنه که کجاییم...بعدشم مثل مونگولا پاهامون به هم پیچ میخورد و

کلی خر کیف میشدیم

یه دانش اموز خارجی و یه دانش آموز ایرانی قرار میذارن برای هر روز تعطیل سال تحصیلی کشورشون یه چک به طرف مقابل بزنن!!
دانش اموز خارجی: در کل سی چهل تا چک میزنه و میگه حالا نوبت توئه!
دانش آموز ایرانی شروع میکنه:
اولا که ما پنجشنبه جمعه ها تعطیلیم:60تا
تعطیلات نوروزی(با احتساب تعطیلی چندروز قبل و بعد):20تا
تعطیلات زمستونی(بارش برف- سرماخوردن- لیزخوردن و شکستن دست وپا):10تا
خلاصه90تاچک میزنه میبینه اشک طرف دراومده میگه پاشو برو شانس آوردی اون اون پنج روز اول مهر رو و ده بیست روزی رو که وسط سال(مادربزرگ و پدربزرگ رو پنج شیش بار میکشیم) و مدیرو میپیچونیم و ... حساب نکردم !!!



نظرات شما عزیزان:

دلشوره
ساعت22:27---25 آبان 1392
سلام ، یکی از فانتزی هات این باشه که بیای و یک دکلمه خوب گوش کنی ، دلشوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:21 ] [ bahareh ]
[ ]

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


birahang